Mistervape logo

Mistervape.no omtaler og erfaringer

mistervape.no · Org.nr 932726858

3.2
★★★★★
76 vurderinger totalt

Mistervape (mistervape.no) har en samlet vurdering på 3,2 av 5, basert på 76 vurderinger fra Google og Trustpilot (Google 3,0, Trustpilot 3,2). Siste omtale vi har lest er fra 2026-07-22.

Hvem eier og driver Mistervape?

Selskap
Aromashop AS (aksjeselskap)
Org.nr
932726858
Daglig leder og styreleder
Henrik Dybdal
Adresse
Kjerrheia 53, 4621 Kristiansand S
Stiftet
2023
Bransje
Detaljhandel med kosmetikk og toalettartikler

Kilde: Brønnøysundregistrene.

Google
3.0/5
★★★★★
62 omtaler
Trustpilot
3.2/5
★★★★★
14 omtaler

Siste omtaler

★★★★★ Trustpilot Trude · 2026-07-22

Super butikk for oss som vaper!

Super butikk for oss som vaper!

Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Björn Bülhoff · 2026-02-07

Styr unna, useriøst

Eneste kommunikasjon var en ordrebekreftelse. Så skjer det ingenting. Selv etter flere gangers forsøk å komme i kontakt, niks. Betaling gjennom Klarna via vipps, så sitter nå med en reservasjon som ikke kan trekkes påstår Klarna.

Les på Trustpilot
★★★★★ Google Jimmy Lorenzo Estanislao · 2025-10-23

A very negative experience. I purchased my order on 28 August 25 and I’m still waiting for the rest of my order and it’s been 30 days. I only received 1 message from the seller on 5 September 25 and has now completely ignored any communications even after letting them know that I will leave a negative review. I have now approached my Credit Card Company to reverse the transaction as the outstanding order amount is over £40. Very disappointing and frustrating experience. I do not recommend this seller.

Les på Google
★★★★★ Google Richard Simpson · 2025-10-23

An item was missing, they email stating they'd issued a refund. Still no refund a month later ! They've just stopped responding to their support email, so not even an explanation. Maybe they're facing financial difficulties - I'd AVOID for now as they don't need to refund anything if they just close their company.

Les på Google
★★★★★ Google Mubashir Ali · 2025-10-23

Excellent service, delivered within 48 hours. Customer service went above and beyond.

Les på Google
★★★★★ Google Naveed Ali · 2025-10-23

Staff are amazing, walked me through the order process as I didn't know what to purchase. Happy with my order.

Les på Google
★★★★★ Google Sardar Jawad · 2025-10-23

Quick delivery good prices, good support network. emailed me quick when I had an issue.

Les på Google
★★★★★ Google Andy Medforth · 2025-10-23

Fantastic service! As described and arrived before estimated delivery date. Highly recommended. Thanks!

Les på Google
★★★★★ Google Muhammad Zulfqar Zulfqar Ahmfbnxvkchdnm · 2025-10-23

Thank you for my order, quickly received and working as it should be. Good service.

Les på Google
★★★★★ Google Salman Khan · 2025-10-23

Thank you for the fast shipping, excellent quality vapes. Pleasure to do business.

Les på Google
★★★★★ Google Farhan Sultan · 2025-10-23

Fast customer service, walked me through my order, received and vaping as we speak.

Les på Google
★★★★★ Google Abdul Qadoos · 2025-10-23

Quality vapes, liquids are spot on, my favorite flavour being blue razz lemonade!

Les på Google
★★★★★ Google anthony storey · 2025-10-23

Fast delivery, good prices and excellent products every time.

Les på Google
★★★★★ Google Abbas Khan · 2025-10-23

Super fast postage, super quick delivery, super service.

Les på Google
★★★★★ Google Jack Mr · 2025-10-23

Its good services, and fine product. The quality was the best.

Les på Google
★★★★★ Google Karate with Raja Aqeel So kyokushin · 2025-10-23

Awesome job

Les på Google
★★★★★ Google Thaluksha Dilshan · 2025-10-23

good Stuff

Les på Google
★★★★★ Google Alejandro Montiel · 2025-10-23

Utmerket etablissement, besøk det!

Les på Google
★★★★★ Trustpilot Ayaz · 2025-10-19

Varen aldri mottatt. Elendig kundeservice

Jeg bestilte en vare for lenge siden, men har aldri mottatt den. Etter å ha kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at de skulle sende en ny vare den 19. september, men ingenting har kommet. Jeg har skrevet til dem to ganger etter dette uten å få svar. Det virker som de bare ignorerer kundene sine når noe går galt. Veldig skuffende opplevelse. jeg anbefaler ikke å handle her før de får orden på levering og kundeservice.

Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Lars Rino Fjeldberg · 2024-12-12

Her bør du ikke handle

Kjøpte en mod av mistervape. Den virker, men den lader ikke. Har sendt mail til Henrik om problemet. Han svarte meg en gang for å spørre om jeg hadde satt inn batterier. Når jeg svarte ja det har jeg så velger han å ikke svare. Har også purret. Saken er sendt til Forbrukerrådet. Synd det blir sånn for småpenger.

Les på Trustpilot
★★★★★ Google brian Baker · 2024-10-23

Avoid these SCAMMERS at all costs! Not received my goods, claim they are in receivership due TO ROYAL MAIL losing a bag of goods but still are trading under a different name. You only have to look on here or other review sites on the excuses they have made in the past. Have a look at their previous reviews on here. I wish I had before I placed an order. Clearly using going bust as an excuse to either scam the customers or scam the system. Anthony thinks he has answers for everything, advised me to claim my money back off my credit card company simply to pass the debt onto someone else and claimed it wasn’t their fault or problem !!!! Well you’ve got a problem now I can assure you. The. Company is Totally unprofessional, unhelpful, lack of respect for anyone or anything, zero empathy, zero morals. Disgusting low life. You deserve this 100% accurate review

Les på Google
★★★★★ Google Mr A · 2024-10-23

same shocking experience as everyone else, paid money, for nothing to show up and the same it's " royal mails fault" excuse used then completely stopped replying to emails. they been blaming royal mail for years if you go by the feedback and no one thought about using a different courier? even during royal mails Xmas time 48 hour service doesn't take over 11 days. they have not sent it, took my money and now not replying. please save yourself the hassle and time avoid this shambolic business.

Les på Google
★★★★★ Google Liam D · 2024-10-23

It's been 17 days since I ordered and still not received my entire order. When asking for a refund for the missing items they choose to just ignore me, which seems to be a recurring issue when looking at trustpilot. I have to wait 30 days for my bank to step in, which will be happening as these guys are simply just thieves.

Les på Google
★★★★★ Google C Lloyd · 2024-10-23

Buyer beware. They have deleted there phone number and emails now say there email address is null and void. They Stolen my money £60 odd all together so I'm off to bank to report and get my money back. Supposedly under new management but I'm still without orders!!! Useless company and avoid like the plague.... Use someone trustworthy like ecigone or flawless...

Les på Google
★★★★★ Google Bobby Reid · 2024-10-23

AVOID AT ALL COSTS!!! Absolutely shocking company, I placed an order last week, paid for express delivery, this was Tuesday, still Absolutely nothing from the company, phoned up on Thursday and demanding a refund which I was told would be done right away and I would receive an email confirming cancellation. I'm still waiting on it, have tried to call 7 times today, to which they have seem to have blocked my number. Now sent another email demanding refund gets done ASAP!! Utter disaster of a company!! AVOID AT ALL COSTS!!!

Les på Google
★★★★★ Google chun yin Kwok (Tico) · 2024-10-23

I have order 6 items, but I only recived 2 items ( only 2 bottles of nicotine), I can't find my pod kit ans 2 spare pod in the shipment. Also for Nicotine, I have ordered 2 bottles of 250ml, but you have shipped out 1 bottle of 500ml. A bottle of 500ml definitely is cheaper, if I want to have 1 bottle of 500ml , I wouldn't order 2 bottles of 250ml in beginning. Tried to contact them, but didn't receive any reply

Les på Google
★★★★★ Google Martin Jones · 2024-10-23

NOTHING BUT LIES!!! Well, I've never experienced such a dishonest company like this "Mister Vape" apparently since I ordered on the 21st June it's gone bust!!! I do not believe this at all, it's just a big con! Up to a dozen emails many of them with the "so called" new owner named "Terry, he has only told Lies, nothing but Lies," we Will honour all customers let down by the collapse of the business?? LIES!! promises made that my goods have been posted (royal mail) LIES! we are all expected to believe that the New owners of business will take great care to support all those customers let down by the so called, previous owners will be protected? NOTHING BUT LIES!!! I cannot make my case any stronger, Do Not Do Any Business At All With This Company! Mister Vape.. You've been warned...

Les på Google
★★★★★ Google c s · 2024-10-23

I can't seem to leave a no star review.. I ordered 3 packs of coils, one pack turned up 2 weeks late & no sign of the others & the pack that did turn up can't be genuine, I'm on my third one in less than a week & they are supposedly vaporesso. So so disappointed, I've sent emails & used the support chat,no response on either 😤 …

Les på Google
★★★★★ Google ifty hussain · 2024-10-23

Pls pls don't order anything from these cowboys. They ignore your emails. Placed order on 8th June 2024 for a birthday present it says 2/4 days for delivery it's 29 June 2024 still no order received. Try to phone them no answer. Had to order and pay again to get items from somewhere else. Honestly never had customer service so bad!!!

Les på Google
★★★★★ Google Matthew Wilmot · 2024-10-23

Ordered 5 months ago and was told il get a refund as the items went missing. And I still haven’t received my refund and no one will reply to my emails.

Les på Google
★★★★★ Google Scott Wentz · 2024-10-23

Total scam, dont trust them or the good reviews, for each 1 star review they get they’ll make 10 fake 5 star reviews, ordered some items on the 1st of october and paid for express shipping, but support went unresponsive, DO NOT ORDER

Les på Google
★★★★★ Google lou jackson · 2024-10-23

Don't buy from this company,it's taken nearly 3 weeks to get my order,after not receiving my order after just a week I sent constant messages to keep being told it's on the way,it's with royal mail.So I went on to trust pilot rated them a one and left a comment to which I received a message back after 2 weeks of placing my order,the guy said my order will be with me in 24 to 48. Hrs,to which finally I received my order,only it's wasn't what I ordered in the first place,and now I'm trying to contact them with no replies or answering there phone,so unless I hear from a member of there management today I will be taking this matter further.

Les på Google
★★★★★ Google Susan Couper · 2024-10-23

I made an order through ebay and it didn't arrived and seller wouldn't reply so went through ebay and I got the wrong order and then didn't respond to messages again so again had to get ebay involved again and was promised a replacement order and I am still waiting and they wont answer again it's been about 6 weeks of waiting and ebay won't help anymore

Svar fra Mistervape: Hi There, Thank you for contacting us. I am very sorry that you have an issue with your order. This is regarding mistervape.co.uk, there is a different team that deals with ebay orders. I have sent a internal message for them to contact you ands resolve that order issue for you. Kind regards Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Tarun vk · 2024-10-23

"Vaping has become a prevalent choice for individuals seeking an alternative to traditional smoking. While it's often touted as a less harmful option due to the absence of many harmful combustion byproducts

Svar fra Mistervape: Hello, Thank you for your positve review, it's much appreciated. Kind regards, Jack Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google İsa Sen · 2024-10-23

Don't buy anything from this place I order 2 mods I paid them and never received them its a big scam this place

Les på Google
★★★★★ Google Alejandra Guevara Cuenca · 2024-10-23

Excellent service, I have been there twise , the products are really good.

Svar fra Mistervape: Hi There, Thank you for your review, It's much Appreciated. Kind regard, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google THARINDU SAMPATH තරිඳු සම්පත් · 2024-10-23

Appreciate your service thanks lot

Les på Google
★★★★★ Google Kelechi E. · 2024-10-23

good service

Les på Google
★★★★★ Google AHA A · 2024-10-23

Very good!!!

Les på Google
★★★★★ Google EDILSON PEZAO Trail, acampamento e kombihome. · 2024-10-23

flott sted

Svar fra Mistervape: Hi There, Thank you for your review, It's much Appreciated. Kind regard, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Ollie Haigh · 2024-10-23

Svar fra Mistervape: Hello, Thank you for your positve review, it's much appreciated. Kind regards, Jack Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Its Me · 2024-10-23

Svar fra Mistervape: Hi There, Thank you for your review, it's much appreciated. Kind regards, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Trustpilot Roger · 2024-09-13

Alltid fornøyd

Alltid fornøyd. Gode priser, god service og god kundekontakt.

Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Michael Jonsrud · 2024-02-23

Beste sjappa i Norge!

Så og si den eneste sjappa jeg bruker her til lands, handla der x antall ganger og aldri noe tull. Masse gode premium juicer og mye bra utstyr til en grei pris. Knall god service og kjapp levering. Anbefales på det sterkeste!

Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Jan Ivar · 2023-11-15

Flott levert

Flott levert! Ett stort utvalg i nettbutikk. Svært gode priser. Og meget rask behandling og levering av ordre. Stort pluss fra meg.

Les på Trustpilot
★★★★★ Google Antonio Flint · 2023-10-24

If I could give 0 stars I would. I ordered the gotek replacement pods 6 weeks ago. After 2 weeks of not receiving my product or hearing anything back I contacted the customer service via online chat. I was told that my order got damaged in transit and sent back to depot. I was then told I would get a refund in which I did but as a gesture of good will they would send out my delivery also. A week went by in which I did not receive my order once again. I made contact once again in which I was told that they had none in stock but when they recieve the delivery which they had said was imminent they would send it out. It is 4 weeks down the line and still nothing. This company is a disgrace and should not be able to trade as they are cowboys that tell you lie after lie. I would recommend that people stay away from this shocking company!!!!

Svar fra Mistervape: Hi Antonio, Thank you for your review. I am very sorry that your parcel was damaged by the courier. When your parcel was damaged, you was refunded because we had sold out of stock. We refunded you and explained to you as a good gesture of will, we will replace the order for free when our new stock arrives. As you may be aware we are still sold out, as our stock has not arrived from the aspire manaufacturer. You have been messaging multiple times and unfortunately we can't send out something that we don't have in stock. As we explained to you, we have your order on backorder and when they do arrive in stock these will be sent out as a good gesture of will even though you have been already refunded for the order that was damaged by the courier. At no point has there been any lies told, …
Les på Google
★★★★★ Google David scott-wylie · 2023-10-24

I placed an order with theses cowboys around 7 weeks ago, they happily took my cash but I never received my goods. Subsequently they also lied to me a further 2 time's saying they had re sent them absolute b/s .. had to go through the resolution centre on eBay to get a refund!!!!!! STAY WELL CLEAR OF THESE COWBOYS TRUST ME....

Svar fra Mistervape: Hi David, Thank you for your review. I am very sorry your order did not arrived for you. Your order was dispatched during the royal mail industrial strike. Unfortunately this did not turn up. Ebay have refunded you, but also refunded us, as they found the seller or buyer not to be at fault. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google JAIME G · 2023-10-24

Seems strange how everyone on here has the same Royal Mail problem but with other sellers there is never a Royal Mail problem. Stop blaming other companies and start blaming yourself. Poor company with no communication. Very strange behaviour with the competition from other vape shops being so large. Would be nice to hear something back and will delete my review if the issue gets resolved

Svar fra Mistervape: Dear P20 JOG, I am very sorry to hear you are having issues with your order. We cannot match your description of your order with any order through our website Mistervape.co.uk. If you would contact our support team through our website, we should be able to help with you any order you are having issues with. Kind regards, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google will will · 2023-10-24

I have been using mistervape for years, always exceptional service. Good quality products, vape/equipment, very good customer service, and any time I have had a question/query. I would normally get a reply the same day. Once an item was lost in the post a quick email and a replacement arrived within 3days. I would recommend this company 100%

Svar fra Mistervape: Hi Will, Thank you for your review, we hope to see you again soon. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Richard Grinter · 2023-10-24

Very poor service from these cowboys! I waited nearly a month for an ecig kit only for it to break after two months! After being messed around and asked the same questions numerous times (dragging it out to exceed their return policy) I was then told it's not their problem and was up to me to take it up with the manufacturer! I strongly advise not to buy anything from this company.

Svar fra Mistervape: Hi Richard, We're sorry to hear that you had a negative experience with our company. We take all feedback seriously and are always looking for ways to improve our service. We apologize for any delays in the delivery of your ecig kit and for any frustration that you experienced in the process. Regarding your broken ecig kit, we understand how frustrating it can be to have a product break so soon after purchasing it. While we do have a return policy in place, we are required to follow the manufacturer's warranty guidelines when it comes to replacing or repairing defective products. We apologize if this process took longer than expected or if there was any miscommunication along the way. We would like to make things right for you and encourage you to reach out to our customer service team s…
Les på Google
★★★★★ Google Elaine Al-Muammar · 2023-10-24

I ordered replacement tanks for my ipx 80 on the 24th November it's now the 8th of December that's over two weeks ago and still I haven't received them I ordered something else off eBay a week after I ordered these tanks I have received the second thing I ordered but not got them it's a disgrace

Svar fra Mistervape: Hi There, Thank you for leaving a review. We are very sorry your order has not arrived for you. Unfortunately there is huge backlogs at royal mail at the moment, which is causing all deliveries to be backed up. If you get in touch with our customer support team, they will be able to help you. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google O S · 2023-10-24

Placed an order and not received, have emailed time and time again with no reply!! Will have to go through my bank to get my money back… if I’m lucky!

Svar fra Mistervape: Dear Shelley, We're so sorry to hear that you haven't received your order and that you haven't heard back from our support team. We take all customer feedback very seriously, and we're committed to resolving this issue as quickly as possible. We can't see an order in our system that matches your description, but we would be happy to investigate further. Please contact us directly through our website at www.mistervape.co.uk and provide your order number or any other relevant information. We will look into this immediately and get back to you as soon as possible. We understand your frustration, and we apologize for any inconvenience this has caused. We value your business and appreciate your patience as we work to resolve this issue. Sincerely, The Mister Vape Team P.S. If you have any …
Les på Google
★★★★★ Google jay smith · 2023-10-24

Ordered a nautilus nano tank from these on ebay on the 5th of December and still not had item have contacted seller and had no reply have to get ebay to step in. Companies like this give other vape companies a bad rep. Stop trying to make a quick pound in a market u clearly know nothing about I will be letting the vape community aware of this company and advice people to stay clear

Svar fra Mistervape: Hi Jay, Thank you for your review. I am very sorry your order did not arrive. Unfortunately during the royal mail strikes in december, royal mail have lost a lot of parcels. Your order unfortunately was lost during transit. Ebay have refunded you out of there own pocket as they found us not to be at fault due to the industrial strike action taken by royal mail. This was a ebay seller protection put in place due to the industrial strikes. We apologise your order was effected by the issues at royal mail. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Kayleigh Westran · 2023-10-24

Excellent customer service. Excellent website to choose from. Service was exceptional, I will be back to purchase again. Thank you mister vape for my voodoo drag 4 kit. It was a great deal.

Svar fra Mistervape: Hi Kayleigh, Thank you for your review. We are very glad you are enjoying your voopoo drag 4 kit. If you have any questions or help needed with your kit, you are welcome to get in touch. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Matty Herbert · 2023-10-24

My wife Lynda Herbert has been ripped off by this company she purchased a replacement glass from ebay on the 23rd of December 2022 for my vape pen and nothing has turned up she's contacted the seller for months and even ebay have got involved and there just being ignored were very lucky It's only a fiver that were out of pocket. STAY CLEAR USE A COMPANY YOU CAN TRUST.

Svar fra Mistervape: Hi Matty, I'm sorry to hear about the negative experience you and your wife had with our company. We take all customer complaints seriously and would like to investigate this further to determine what went wrong with your order. Unfortunately, Mistervape.co.uk do not sell our products through eBay, and it sounds like your wife may have purchased from our other franchise team. However, we understand that this does not alleviate your frustration and disappointment. We value our customers and would like to make things right. Please reach out to our customer service team with any additional details you may have, and we will do our best to assist you in resolving this matter. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your feedback. Thanks, The Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Ash Smith · 2023-10-24

Ordered a £70 vape kit online a week before Christmas, still hasnt arrived, no tracking number, no one answers emails, phone calls or messages on Ebay, disgrace and will NEVER USE AGAIN

Svar fra Mistervape: Hi Ash, I am very sorry your order has not arrived for you. I have fully investigated your order for you and your order has been located and found. Unfortunately this was stuck at one of the royal mail delivery depots due to the royal mail strikes. We apologise for this. Your order has been fully refunded. As a good gesture of will, we are dispatching some free shortfills for your troubles. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Chris Evans (cptchris2010) · 2023-10-24

Ordered back in November and not received my items also seller rejected my refund so have had my money and I have not had the goods they don't respond to emails or eBay messages verry unsatisfied after being told I will have a refund no refund was received and no communication from the company verry poor customer service promise one thing and take money and not deliver on goods and promise if I receive the refund I will edit the review untill then do not use don't care for customers after they have your money if I could give 0* I would

Svar fra Mistervape: Hi Chris, I am very sorry that your order has not arrived. I have fully investigated this and your order was unfortunately lost during the royal mail strike action. I have refunded your money in full and as a good gesture on our behalf we are dispatching a pack of replacement coils for free for your troubles. Thanks, Mister Vape Team
Les på Google
★★★★★ Google Anthony West · 2023-10-24

Excellent customer service. Delivered to me super time. They have a great range Of vape kits i purchased the deathwish kit and this is so poweful.

Svar fra Mistervape: Hi Anthony, Thank you for taking the time to leave us such a positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our customer service team and that your order was delivered promptly. We take pride in providing our customers with a wide range of high-quality vape products, and we're glad that you found what you were looking for with the Deathwish kit. We appreciate your business and hope that you continue to enjoy your new vape kit. Please don't hesitate to reach out to us if you have any questions or concerns in the future. Thank you again for choosing us for your vaping needs! Thanks, The Mister Vape Team
Les på Google

Vanlige spørsmål om Mistervape

Er Mistervape en seriøs nettbutikk?

Mistervape har blandede omtaler, med 3,2 av 5. Les de siste omtalene for å se hva kundene trekker frem. Butikken er registrert i Brønnøysundregistrene med org.nr 932726858.

Hvor kommer omtalene av Mistervape fra?

Vi samler omtaler fra Google og Trustpilot: 62 på Google (3,0 av 5) og 14 på Trustpilot (3,2 av 5). Omtalene oppdateres hver uke, og den samlede poengsummen veier kildene etter hvor mange vurderinger de har.

Hvor mange kunder er fornøyde med Mistervape?

Blant de 73 nyeste omtalene vi har lest gir 52 % fire eller fem stjerner, mens 48 % gir én eller to stjerner. Det er en høy andel misfornøyde kunder, så les gjerne de negative omtalene først.

Svarer Mistervape på klager og omtaler?

Mistervape har svart på 36 % av de 73 omtalene vi har lest, og på 40 % av de negative.

Hva sier kundene om Mistervape nå?

Siste positive omtale (2025-10-23): «Excellent service, delivered within 48 hours. Customer service went above and beyond.»
Siste negative omtale (2026-02-07): «Eneste kommunikasjon var en ordrebekreftelse. Så skjer det ingenting. Selv etter flere gangers forsøk å komme i kontakt, niks. Betaling gjennom Klarna via vipps, så sitter nå med en reservasjon som ikke kan trekkes…»

Hva selger Mistervape?

Mistervape er registrert under butikk med e-sigaretter.

Hvem eier og driver Mistervape?

Mistervape eies og drives av Aromashop AS (org.nr 932726858) i Kristiansand S. Daglig leder og styreleder er Henrik Dybdal. Selskapet ble stiftet i 2023.

Hvilke nettbutikker ligner på Mistervape?

Andre godt vurderte butikker i samme kategori er E Trekk (4,7 av 5), PGVG.no (4,5 av 5), Dampern (4,5 av 5) og Dampshop (4,5 av 5).

Hvordan legger jeg inn en omtale av Mistervape?

Shopguide.no henter omtaler fra andre plattformer og tar ikke imot omtaler selv. Du kan skrive en omtale på Google og Trustpilot, så dukker den opp her ved neste oppdatering.

Lignende butikker